Thursday, August 1, 2013

SELAMAT HARI RAYA!


Selamat menyambut hari raya aidilfitri untuk semua rakan2 yang dikasihi..
kali ni tak dapat nak berbuka puasa bersama macam dulu2 kat uni..masing2 dah ade kerjaya kan...

mohon maaf dipinta, seandainya sepanjang tempoh kita berkenalan ade yg terguris sne cni kat hati.. hahaha
gurau2 kasar tu biase la kan...

semoga kawan2 semua selamat sampai rumah sewaktu pulang beraya nanti..
harap nanti boleh la kita berjumpa selepas pulang beraya nanti yer... =)

p/s; saya rindu, saya sayang, saya cintakan kawan2 saya !!



With love,
Eyna Johari


1 comment:

  1. Hello Admin!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete