Sunday, May 16, 2010

kawan-kawan~

saya..
RINDU KALIAN..

teramat sangat...

kalian..
-sehatkah?
-sudah makankah?
-sedang berbuat apakah?

rasa ingin berada di KIY sekarang..

kalian,
sila jaga diri
makan banyak2 sepaya tidak kurus ok

pesanan:
ery: sila berbahagia..mari sama2 bahagia..=p
anis: jangan diet..awak kurus,ciap awak!
paan: sila tolong along untuk projek kejut adib d waktu pagi..
yani: jadi fasi y baik okay..=)
ily: =D.sila makan byk2..
k.wawa: kenapa senyap je ye?
sab: sy doa awak sehat selalu..
yana: heheh..sy rindu awak..

7 comments:

  1. err
    aku ari2 bahagia
    hahahahaa
    annis tu ko kne pesan lebeh sket
    die keje,penat2 kang x makan lak.

    ReplyDelete
  2. halamak... de pesanan penaja..
    ery.. haip.. tmbg tw td.. 43kg.. maintain je..
    hehe.. tp penimbg 2 tpu..
    de ke kt tggi ak 149..
    tpu2.. bia dy masuk neraka..

    ReplyDelete
  3. thnx ain..muah muah..hehe :D

    ReplyDelete
  4. ain... thnx ain... klo rndu ngat, trun je la ukm neh... pastu stay je la blik aku...

    anis tu aku xtrjge spjg shrtsem neh.. so, aku xtaw dy mkn k x... klo dy mkin krus, mknenye dy brdiet la tuuu... kn azam dy nk trun 2 kg ag...

    n ain, akn kucube jd fasi yg terbek... hehehehe... mggu ni aku kne hndle ldk sowg2x.. dh xde dh combine grup.. uhhuhuhuh...

    kwawa lak ok je... dy xbukk ngat blog kte neh.. agpom dye xleh nk apprve tuk jd admin sbb mslh emel..

    ReplyDelete
  5. ery:ahahhahaha.....ok..

    anis: ha! jangan diet eh!! ciap ko lau aku jumpa ko nnt ko kurus!

    ily:muah3 too!

    yani: hehe...xleh..sapa nk jaga nenek aku dehh..

    xpela..aku tau ko bz...tengok2 kan je anis tu...

    hee...terbaek la! aku tau ko bole handle ngan baek budak2 tu..

    xpe..kim salam je kt k.wa ok..

    ReplyDelete
  6. ok.. thnx ain... aku dh smpaikn slm ko...

    ReplyDelete
  7. kalo aku kurus mknenye ak x lalu mkn la 2... hihi..

    ReplyDelete